Voedingsplan

V O E D I N G S P L A N N E N

8 W E K E N

V O E D I N G S P L A N

8 W E K E N

8 WEEKS VOEDINGSPLAN

VOEDINGSPLAN

 Gegarandeerd Resultaat
 8 Weken online coaching
 Slanker, Gespierder, Fitter

 
Voor Dames en Heren
 
Goed vol te houden
 3 persoonlijke voedingsschema’s,
met veel variatie
 8 weeks persoonlijk trainingsplan,
voor beginners en gevorderden
 Professionele begeleiding
 
Smartphone vriendelijk
 
Winacties, aanbiedingen, scherpste prijs!

Korte beschrijving

Klaar om nu eens echte resultaten te behalen? Je sixpack zichtbaar maken, spiermassa opbouwen of goed droog te worden. Jouw droomfysiek behalen met myworkoutplan.

Met het 8 weekse persoonlijke voedingsplan van myworkoutplan ben je ervan verzekerd dat je alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijgt voor maximale fysieke resultaten. Voeding speelt wel voor 70-80% mee bij het behalen van fysieke resultaten als spieropbouw, gezond afslanken en fitter worden. Het is dus zeer belangrijk om de juiste voeding met de juiste hoeveelheden binnen te krijgen. Hierdoor kan je het maximale uit je training halen en zal je optimaal kunnen herstellen.

va.  44,95 €29,-  

 Voor 22:00 besteld, morgen jouw plan
 Fit de zomer in van 2018? Gebruik de kortingscode: summerfit
 10de klant? een MWP t-shirt GRATIS zolang de voorraad strekt

29.0069.00 Opties selecteren

Beschrijving

Een persoonlijke voedingsplan is van cruciaal belang bij het realiseren van fysieke doelstellingen. Uit onderzoeken blijkt dan ook wel dat voeding voor 70 – 80 % bepalend is voor het behalen van fysieke doelstellingen.  Met een persoonlijk voedingsplan van myworkoutplan weet je dan ook zeker dat je voldoende voedingstoffen binnenkrijgt voor optimaal resultaat. Je ontvangt dan ook wel 3 op maat gemaakte voedingsschema’s met veel variatie. Hierdoor is jouw voedingsplan goed vol te houden en behaal je gegarandeerd resultaat.

Eiwitten en je lichaam
Eiwitten zijn een onmisbare voedingsstof. Ons lichaam is zelfs voor 17 % opgebouwd uit eiwitten. Je kan je zelf voorstellen hoe belangrijk het dan ook is dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt. Eiwitten zijn voedingsstoffen die essentieel zijn voor de opbouw en reparatie van verschillende lichaamsweefsels. Dit betreft onder andere de huid, organen en spieren. Zo hebben sporters dan ook meer eiwitten nodig dan niet-sporters. Dit komt dan ook doordat sporters na elke training hun spieren ‘’beschadigd’’ hebben. Om de spieren te herstellen en vervolgens sterker te maken, zijn er eiwitten nodig. Uit wetenschappelijk onderzoek is dan ook gebleken dat een fanatiek sporter voldoende eiwitten kan halen uit normale evenwichtige en gezonde sportvoeding. Eiwitsupplementen zijn dan ook niet nodig. Het voordeel van een eiwitsupplement is dan weer wel dat het een makkelijk alternatief is om voldoende eiwitten binnen te krijgen.

Koolhydraten en je lichaam
Koolhydraten zijn de basis van de sportvoeding. Zij dienen als primaire brandstof voor het lichaam.  Het effect van koolhydraatiname op de sportprestatie is wereldwijd onderzocht en toont aan dat koolhydraten van het allergrootste belang zijn bij inspanning. In ons lichaam worden de koolhydraten opgeslagen in de lever en de spieren. Wanneer het lichaam te weinig koolhydraatvoorraden bezit en de vraag ernaar niet kan aanleveren, is het gevolg hierop: vermoeidheid, verminderd prestatievermogen, geen zin om te trainen en een verlaagde weerstand. Helaas zijn koolhydraten dan ook door de media in slecht daglicht gezet waardoor ze aangedaan werden als ‘’dikmakers’’. Alle voedingsproducten en voedingsstoffen waar je te veel  van eet kan je van aankomen. Vandaar dat een goed balans tussen energiebehoefte en je dagelijkse activiteiten van groot belang is.

Vetten en je lichaam
Vetten zijn hebben vele belangrijke functies in het lichaam. Het is dan ook belangrijk om voldoende vetten te eten. Bepaalde vetten kan je lichaam niet zelf aanmaken en moet je uit je voeding halen, dit betreft onder andere linolzuur. Voeding waaruit je de goede vetten, onverzadigde vetten, kan halen zijn onder andere oliën, vis en noten. Vetten dienen onder andere als brandstof, net als koolhydraten. Door de hoge verzadgingswaarde vertragen vetten het hongergevoel. Daarnaast zijn vetten zeer belangrijk bij het opnemen van vitamines. Vitamines worden verdeeld in wateroplosbare vitamines (o.a. B en C) en vetoplosbare vitamines (A, D, E en K). De vetten die deze vetoplosbare vitamines vervoeren, moeten we dan ook uit onze voeding halen.

Beschrijving

Een persoonlijke voedingsplan is van cruciaal belang bij het realiseren van fysieke doelstellingen. Uit onderzoeken blijkt dan ook wel dat voeding voor 70 – 80 % bepalend is voor het behalen van fysieke doelstellingen.  Met een persoonlijk voedingsplan van myworkoutplan weet je dan ook zeker dat je voldoende voedingstoffen binnenkrijgt voor optimaal resultaat. Je ontvangt dan ook wel 3 op maat gemaakte voedingsschema’s met veel variatie. Hierdoor is jouw voedingsplan goed vol te houden en behaal je gegarandeerd resultaat.

Eiwitten en je lichaam
Eiwitten zijn een onmisbare voedingsstof. Ons lichaam is zelfs voor 17 % opgebouwd uit eiwitten. Je kan je zelf voorstellen hoe belangrijk het dan ook is dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt. Eiwitten zijn voedingsstoffen die essentieel zijn voor de opbouw en reparatie van verschillende lichaamsweefsels. Dit betreft onder andere de huid, organen en spieren. Zo hebben sporters dan ook meer eiwitten nodig dan niet-sporters. Dit komt dan ook doordat sporters na elke training hun spieren ‘’beschadigd’’ hebben. Om de spieren te herstellen en vervolgens sterker te maken, zijn er eiwitten nodig. Uit wetenschappelijk onderzoek is dan ook gebleken dat een fanatiek sporter voldoende eiwitten kan halen uit normale evenwichtige en gezonde sportvoeding. Eiwitsupplementen zijn dan ook niet nodig. Het voordeel van een eiwitsupplement is dan weer wel dat het een makkelijk alternatief is om voldoende eiwitten binnen te krijgen.

Koolhydraten en je lichaam
Koolhydraten zijn de basis van de sportvoeding. Zij dienen als primaire brandstof voor het lichaam.  Het effect van koolhydraatiname op de sportprestatie is wereldwijd onderzocht en toont aan dat koolhydraten van het allergrootste belang zijn bij inspanning. In ons lichaam worden de koolhydraten opgeslagen in de lever en de spieren. Wanneer het lichaam te weinig koolhydraatvoorraden bezit en de vraag ernaar niet kan aanleveren, is het gevolg hierop: vermoeidheid, verminderd prestatievermogen, geen zin om te trainen en een verlaagde weerstand. Helaas zijn koolhydraten dan ook door de media in slecht daglicht gezet waardoor ze aangedaan werden als ‘’dikmakers’’. Alle voedingsproducten en voedingsstoffen waar je te veel  van eet kan je van aankomen. Vandaar dat een goed balans tussen energiebehoefte en je dagelijkse activiteiten van groot belang is.

Vetten en je lichaam
Vetten zijn hebben vele belangrijke functies in het lichaam. Het is dan ook belangrijk om voldoende vetten te eten. Bepaalde vetten kan je lichaam niet zelf aanmaken en moet je uit je voeding halen, dit betreft onder andere linolzuur. Voeding waaruit je de goede vetten, onverzadigde vetten, kan halen zijn onder andere oliën, vis en noten. Vetten dienen onder andere als brandstof, net als koolhydraten. Door de hoge verzadgingswaarde vertragen vetten het hongergevoel. Daarnaast zijn vetten zeer belangrijk bij het opnemen van vitamines. Vitamines worden verdeeld in wateroplosbare vitamines (o.a. B en C) en vetoplosbare vitamines (A, D, E en K). De vetten die deze vetoplosbare vitamines vervoeren, moeten we dan ook uit onze voeding halen.